Åbningstider

Foreningen Far tilbyder gratis rådgivning i rådgivningscentre, online rådgivning og 24/7 selvhjælpsgrupper med over 25.000 deltagere. Se steder og åbningstider, for hele landet, på denne side. Vi har et lyttende øre og et klap på skulderen til alle der kommer forbi. Hele familien er velkommen og I kan spørge om alt.

Online rådgivning

Alle kan gratis tilmelde sig online rådgivningen og tildeles en rådgiver på dagen.

Rådgivningscenter København

Foreningen Far, Valby kulturhus, Valgårdsvej 4, 2500 København, 2. eller 3. sal (se tv skærmen). Er døren låst, kan den åbnes med dit sundhedskort.

Tirsdag kl. 19 (lige uger)

Rådgivningscenter Slagelse

Foreningen Far, Kongshavecenteret, Svendsgade 102,

4200 Slagelse. Ankom før kl. 20.00.

Onsdag kl. 19

Rådgivningscenter Bagsværd

Foreningen Far, De frivilliges hus, Taxvej 15, 2880 Bagsværd. Lukket 23/5 pga. tekniske problemer i huset

Torsdag kl.

20.00-21.00

Rådgivningscenter Fredericia

Foreningen Far, Frivilligcenter Fredericia, Sundhedshuset, Dronningsgade 97 bygning B. Indgang A, 7000 Fredericia. Ankom før kl. 20.30,

Rådgivningscenter Aalborg

Foreningen Far, Hovedbiblioteket, Rendsburggade 2, 9000 Aalborg, 1. sal byretsdelen af medborgerhuset. Lokale 2
Bestil tid på aalborg@foreningenfar.dk senest kl. 15 dagen før rådgivning.

Rådgivningscenter Aarhus

Foreningen Far, Frivilligcenter Aarhus, Sønder Allé 33, 8000 Århus C. Husk at bestille tid på aarhus@foreningenfar.dk senest kl. 17 dagen før.

Du modtager først bekræftelse på rådgivningen mandag aften. Skriv gerne er par ord om, hvad du ønsker rådgivning i.

Tirsdag kl. 18

Rådgivningscenter Herning

Foreningen Far, frivillig center Herning, Fredensgade 147400 Herning. Husk at bestille tid på herning@foreningenfar.dk senest kl. 15 dagen før.

Mandag 18.30

Rådgivningscenter Horsens

Foreningen Far, Lokalerne i Horsens Sund By, Åboulevarden 52, 8700 Horsens. Husk at bestille en tid senest kl. 15 dagen før på horsens@foreningenfar.dk. Ring på ved låst dør.

Onsdag kl. 19 (ulige uger)

Selvhjælp 24/7

Foreningen Far har over 28.000 deltagere i online selvhjælpsgrupper. Du kan spørge om alt og får som regel hurtige svar.

Tilmeld

TagDetSomEnMand

Er du interesseret i at deltage i en fædre gruppe med 6-8 deltagere over 8 uger med gruppesamtaler. Fokus er skilsmisser og hel eller delvis mistet kontakt til børn

Ja er interesseret

Retshjælp

Har du behov for akut eller ekstra hjælp kan du som medlem af Foreningen Far benytte Fars Retshjælp som virker socialøkonomisk.

Fortæl din historie

Fortæl os din historie, så vi kan danne mønstre og levere viden samt cases til medierne. Vi bruger informationerne til at checke overholdelse af menneskeretten.

Fortæl