Åbningstider

Foreningen Far tilbyder gratis rådgivning i rådgivningscentre, online rådgivning, telefonrådgivning og 24/7 selvhjælpsgrupper med over 25.000 deltagere. Check steder og åbningstider her. Hele familien er velkommen og I kan spørge om alt.

Online rådgivning

Alle kan gratis tilmelde sig online rådgivningen og bliver tildelt en rådgiver på dagen.

Tirsdag kl. 19 (ulige uger)

Telefonrådgivning

Medlemmer kan bestille et opkald. Så ringer vi dig op mandag eller tirsdag kl. 17 - 20.

Hver mandag og tirsdag

Rådgivningscenter København

Foreningen Far, Valby kulturhus, Valgårdsvej 4, 2500 København, 2. eller 3. sal (se tv skærmen). Døren åbnes kan den åbnes med dit sundhedskort.

Tirsdag kl. 19 (lige uger)

Rådgivningscenter Slagelse

Foreningen Far, Kongshavecenteret, Svendsgade 102,
4200 Slagelse. Ankom før kl. 20.00.

Onsdag kl. 19

Rådgivningscenter Bagsværd

Foreningen Far, De frivilliges hus, Taxvej 15, 2880 Bagsværd.. Ankom før kl. 19.00

Torsdag kl.

18.30-20.00

Rådgivningscenter Fredericia

Foreningen Far, Frivilligcenter Fredericia, Sundhedshuset, Dronningsgade 97 bygning B. Indgang A, 7000 Fredericia. Ankom før kl. 20.30,

Tirsdag kl. 19

Rådgivningscenter Aalborg

Foreningen Far, Hovedbiblioteket, Rendsburggade 2, 9000 Aalborg, 1. sal byretsdelen af medborgerhuset. Lokale 2
Bestil tid på aalborg@foreningenfar.dk senest kl. 15 dagen før rådgivning.

Tirsdag kl. 19

Rådgivningscenter Aarhus

Foreningen Far, Frivilligcenter Aarhus, Sønder Allé 33, 8000 Århus C. Husk at bestille tid på aarhus@foreningenfar.dk senest kl. 15 dagen før. Du modtager først bekræftelse på rådgivningen mandag aften. Skriv gerne er par ord om, hvad du ønsker rådgivning i. Læs om parkerings regler ved frivilligcenteret her: https://frivilligcenteraarhus.dk/parkering/

Tirsdag kl. 18

Rådgivningscenter Herning

Foreningen Far, frivillig center Herning, Fredensgade 147400 Herning. Husk at bestille tid på herning@foreningenfar.dk senest kl. 15 dagen før.

Mandag 18.30

Rådgivningscenter Horsens

Foreningen Far, Lokalerne i Horsens Sund By, Åboulevarden 52, 8700 Horsens. Husk at bestille en tid senest kl. 15 dagen før på horsens@foreningenfar.dk. Ring på ved låst dør.

Onsdag kl. 19 (ulige uger)

Rådgivningscenter Struer

Foreningen Far, Frivilligcenter Struer, Skolegade 5A, 7600 Struer. Lokale 6 (ventesofa udenfor lokalet). Husk at bestille en tid på struer@foreningenfar.dk senest kl. 15 dagen før rådgivning.

Tirsdag kl. 18.30

Selvhjælp 24/7

Foreningen Far har over 25.000 deltagere i online selvhjælpsgrupper. Du kan spørge om alt og får som regel hurtige svar.

Tilmeld

TagDetSomEnMand

Er du interesseret i at deltage i en fædre gruppe med 6-8 deltagere over 8 uger med gruppesamtaler. Fokus er skilsmisser og hel eller delvis mistet kontakt til børn

Ja er interesseret

Retshjælp

Har du behov for akut eller ekstra hjælp kan du som medlem af Foreningen Far benytte Fars Retshjælp som virker socialøkonomisk.

Fortæl din historie

Fortæl os din historie, så vi kan danne mønstre og levere viden samt cases til medierne. Vi bruger informationerne til at checke overholdelse af menneskeretten.

Fortæl